Telefonische ondersteuning
Een vraag over de aansluiting van een product? De juiste configuratie? Een foutmelding?
Technische vragen en problemen moeten vaak snel beantwoord worden. Communicatie via telefoon is daarbij efficiƫnt en handig. Dankzij onze technische kennis, kunnen we dan ook veel vragen vlot telefonisch oplossen.
Ons support team ondersteunt u bij gebruik en probleemdiagnose van onze producten.
Wij proberen u zo goed mogelijk te ondersteunen, ook bij complexe problemen. Om hierbij te helpen, hebben wij in onze eigen demoruimte de meest courante producten beschikbaar. Zo kunnen onze support engineers indien nodig samen met u het proces doorlopen. Daarnaast staan wij ook in rechtstreeks en nauw contact met onze leveranciers. We delen onze knowhow graag telefonisch met u.
Het kan gebeuren dat een probleem te complex is of dat het niet vanop afstand opgelost geraakt. Dan kan een van onze service engineers ter plaatse komen. Dit gebeurt steeds in overleg met u.
Onze service engineers beschikken over de nodige service tools en uitrusting om u ter plaatse verder te helpen.