Technical support

Uw vertrouwen en tevredenheid over onze oplossingen is voor ons belangrijk, daarom bieden we altijd de beste ondersteuning.
U kan steeds op onze website terecht voor technische informatie en datasheets van onze producten.
Hebt u daarnaast een specifieke technische vraag, kan u rechtstreeks onze technische support contacteren.
Ons team van experts staat klaar om u te adviseren en te ondersteunen.

Telefonische ondersteuning

Een vraag over de aansluiting van een product? De juiste configuratie? Een foutmelding?
Technische vragen en problemen moeten vaak snel beantwoord worden. Communicatie via telefoon is daarbij efficiƫnt en handig. Dankzij onze technische kennis, kunnen we dan ook veel vragen vlot telefonisch oplossen.
Ons support team ondersteunt u bij gebruik en probleemdiagnose van onze producten.

Wij proberen u zo goed mogelijk te ondersteunen, ook bij complexe problemen. Om hierbij te helpen, hebben wij in onze eigen demoruimte de meest courante producten beschikbaar. Zo kunnen onze support engineers indien nodig samen met u het proces doorlopen. Daarnaast staan wij ook in rechtstreeks en nauw contact met onze leveranciers. We delen onze knowhow graag telefonisch met u.

Interventie ter plaatse

Het kan gebeuren dat een probleem te complex is of dat het niet vanop afstand opgelost geraakt. Dan kan een van onze service engineers ter plaatse komen. Dit gebeurt steeds in overleg met u.
Onze service engineers beschikken over de nodige service tools en uitrusting om u ter plaatse verder te helpen.

Contactgegevens technical support

Tel: +32 16 88 38 41
E-mail: support@ecompany.be
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00.

Voor alle overige vragen kan je terecht op ons algemeen nummer.